Використання комп’ютерно-орієнтованих технологій загалом, як і застосування у шкільній практиці різних ігрових методів та проектно- ігрових технологій зокрема, дає можливість для кращого, ефективнішого, якіснішого, успішнішого, цікавішого навчання, допомагає спрямувати учня вчитися задля себе, здобувати знання та навички, підвищувати рівень компетентності для своєї конкурентноспроможності, високої кваліфікації. Водночас, проблемним залишається питання правильної організації процесу навчання з використанням нових технологій: як, не залишивши поза увагою особистісний розвиток учня та виконання навчальних програм і планів, забезпечити високу ефективність здобування та засвоєння нових знань, умінь і навичок.
Сторінки
- Головна сторінка
- Моя самоосвіта
- Підвищення кваліфікації
- Інтерактивні вправи
- Вчителю фізики
- Інформатика 5 клас (для тих, хто вивчав у 2-4 клас...
- Підручники та книги з інформатики
- Практичні роботи з інформатики
- Уроки інформатики
- Предметні олімпіади з фізики та інформатики
- На допомогу вчителю
- Програми для вчителя
- Учнівська
- Фотогалерея
- Презентації до уроків інформатики
- Класному керівнику
- Презентації на урок фізики
- Про себе
- Дистанційне навчання
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар